4EVEREVENTS, EEN PROFESSIONELE WEDDING PLANNER
4EverEvents, DE juiste Wedding Planner voor DE juiste investering voor DE dag van UW leven!
Een stralende huwelijksdag zonder zorgen!
De trouwdag is één van de meest romantische momenten van je leven. Maar er moeten veel zaken geregeld worden voor je elkaar het jawoord kan geven. Zoals zo vaak geldt ook hier; een goede voorbereiding is het halve werk!.
Wat kunnen wij als gecertificeerde Wedding Planner voor u betekenen
- De mooiste dag van uw leven tot in de puntjes verzorgen en vormgeven
- Meedenken met uw wensen in binnen- en buitenland
- Creatief meedenken met uw wensen ten aanzien van de styling van uw bruiloft
- Mooi plan voor u uitwerken
- Uitwerken ideeën na uw briefing
- Zoeken naar de meest romantische locaties waar ook ter wereld
- Zoeken naar de juiste toeleveranciers
- Maken financiële begroting en planning
- Als bij BWPN aangesloten planner interessante kortingen voor u bedingen bij toeleveranciers
- De beste fotograaf voor u verzorgen
- Voorkomen van stress zowel in het voortraject als op de dag zelf
- Een goede weddingplanner kan alles van vrijgezellenfeest tot huwelijksreis
- USP, Unique Selling Point; een bruiloft zonder zorgen
Even voorstellen
4EVEREVENTS organiseert niet alleen evenementen voor de zakelijke markt. De in de afgelopen 23 jaar opgedane ervaring in de MICE branche (Meetings, Incentives, Congressen en Events), wordt door ons bureau ook ingezet en toegepast bij de organisatie van kleine en grootschaliger bruiloften.
Voor het goed laten verlopen van een bruiloft, zeker als deze in het buitenland moet plaatsvinden, komt meer kijken dan het kopen van een bruidsjurk en het bestellen van een bruidstaart alleen. En voor een bruidspaar waar beide partners full-time werken, is het zelf organiseren van hun bruiloft een bijna onmogelijke opgave. Dat kunnen ze beter aan een gespecialiseerde en gecertificeerde Wedding Planner overlaten zoals bij 4EVEREVENTS het geval.
Creatief meedenken
Omdat 4EVEREVENTS gespecialiseerd is in het organiseren en produceren van niet alleen zakelijke maar ook creatieve evenementen en daarin in de afgelopen 23 jaar heel veel ervaring heeft opgedaan, komt deze expertise zeer goed van pas bij het organiseren van bruiloften. U wilt toch ook niet dat uw bruiloft een kopie wordt van de bruiloft van uw beste vriend of vriendin! Wij kunnen daar al onze creativiteit op loslaten en uw bruiloft op een bijzondere en creatieve manier vormgeven.
Werkwijze
Bij de organisatie van de mooiste dag van uw leven gaan wij als volgt te werk;
- | eerste kennismakings- en intake gesprek/briefing |
- | brainstormen hoe u uw bruiloft eruit wilt laten zien, uw wensen |
- | en waar u de bruiloft wilt laten plaatsvinden in Nederland of elders |
- | vervolgens zetten wij uw wensen in een debriefing op papier |
- | na deze debriefing gaan wij weer rond de tafel zitten om de plannen verder te bespreken |
- | waarna wij met uw wensen aan de slag gaan |
- | om uw bruiloft verder uit te werken |
- | na enige weken komen wij weer bij u terug met |
- | een uitgebreid plan/voorstel |
- | met een financiële onderbouwing |
- | het gehele plan spreken wij weer met u door |
- | bekijken alles op haalbaarheid |
- | zodra overeenstemming is bereikt gaan wij verder met de organisatie |
- | en gaan afspraken maken met de diverse toeleveranciers< |
- | zodra het plan met alle betrokken partijen en toeleveranciers is doorgesproken en uitgewerkt |
- | gaan wij weer rond de tafel zitten om de laatste puntjes op de i te zetten |
- | daarna zullen bezoeken worden gebracht aan locaties/leveranciers |
- | na enige tijd als alle informatie voorhanden is maken wij een contract op en |
- | een uitgebreid draaiboek waar de hele bruiloft van minuut tot minuut tot in de puntjes is uitgewerkt |
- | 14 dagen voor de bruiloft bespreken wij het draaiboek van minuut tot minuut met u |
- | voor de allerlaatste details |
- | in de tussentijd heeft u alle tijd om rustig aandacht te besteden aan de dingen die u toch echt zelf moet doen zoals het passen van de bruidsjurk, uitzoeken van het trouwpak en de ringen, samenstellen gasten- en cadeaulijst |
- | op de dag zelf zijn wij heel vroeg bij u aanwezig om u met raad en daad bij te staan |
- | om de dag vlekkeloos voor u te laten verlopen |
- | en ook bij de nazorg, bv dat de cadeaus bij u thuis worden afgeleverd en de bedankkaartjes op tijd worden verstuurd, kunnen wij ondersteuning bieden |
De Styling van uw bruiloft/TotalX, weddingstyler
Voor de styling van uw bruiloft werken wij samen met TotalX.
Lieske Veraart is met haar bureau Total X de eerste Weddingstyler van Nederland. In de VS de normaalste zaak van de wereld (denk aan Colin Cowie of Preston Bailey) is nu gelukkig ook overgewaaid naar Nederland.
Al vijf jaar lang specialiseert Lieske zich o.a. in bijzondere aankleding en totaal concepten van Huwelijksfeesten (ceremonie , receptie , diner en party ) Dit niet alleen op binnen locaties, Total X is inmiddels ook gespecialiseerd in buiten Weddings zoals in de tuin, op het strand, en in het buitenland.
Een gedeelte van de decoratie wordt gemaakt in het atelier van Total X en een gedeelte wordt geïmporteerd uit div. landen waaronder Amerika. De meeste decoratie is dus geen “standaard” decoratie maar speciaal gemaakt of ingekocht door Total X.
Voor bruidsparen die wat traditioneler willen trouwen heeft zij ook genoeg in huis maar dan wel met een “twist”.
”Zwarte kraaien op een bruiloftsfeest. Grote kunststofpaarden verwelkomen de bezoeker op een bijzonder feest. Voluptueuze bloemdecoraties . Sierlijke, strak gestylde dinertafels. Stylingbureau Total X heeft een portfolio waarin klantwensen maatgevend zijn voor professionele en oorspronkelijke styling. Niet zonder reden”.
Lieske van TotalX zorgt altijd voor een uniek concept en optimale styling. Zie ook www.total-x.nl
Wanneer een Wedding Planner inschakelen
Indien u niet de gehele bruiloft door ons wilt laten verzorgen kunnen wij ook ondersteuning bieden bij bepaalde onderdelen van de organisatie van uw bruiloft. Of alleen op de dag zelf, dat kan natuurlijk ook. Dit geldt zowel voor klein- of grootschaliger bruiloften.
Zoeken naar de juiste trouwlocatie's
Een bruiloft valt of staat met de juiste trouwlocatie. Maar al te vaak wordt eerst naar de prijs gekeken en niet naar de ruimte of het aantal mensen er wel in past, logistiek goed in elkaar zit en ook romantisch genoeg is voor DE dag van uw leven. Door onze 23-jarige ervaring in de evenementen branche weten wij precies waar we ook op het gebied van trouwlocaties moeten zijn. Enkele voorbeelden (zie foto’s) bv Haarzuilens
De juiste toeleveranciers
Omdat 4EVEREVENTS is aangesloten bij de BWNP (bond van Nederlandse Wedding Planners) kunnen wij bij heel veel toeleveranciers interessante kortingen bedingen die bruidsparen, als zij dit privé regelen, niet kunnen verkrijgen. Een interessante bijkomstigheid voor het aanstaande bruidspaar; 2 vliegen in 1 klap. A. uw bruiloft wordt goed georganiseerd door een erkende Wedding Planner en b. met een deel van deze kortingen kunnen bv de kosten van de Wedding Planner weer worden betaald. Zo levert dat aan 2 kanten voordeel voor u op.
De financiële begroting
En denkt u niet een Wedding Planner, dat is een extra kostenpost. Integendeel. Wat veel bruidsparen niet weten is de interessante bijkomstigheid van het inhuren van een bij BWPN aangesloten Wedding Planner – wat bij 4EVEREVENTS het geval is – dat wij voor u (zie ook bij toeleveranciers) bij zeer veel toeleveranciers interessante kortingen kunnen bedingen.
Wij maken voor u een begroting die aan de hand van de aangevraagde offertes tot in de puntjes en tot achter de komma wordt uitgewerkt. Daarna nemen wij deze begroting met u door en strepen weg of vullen aan waar nodig. Zo houden wij dagelijks de financiën onder controle en kunnen bijsturen indien dit financieel noodzakelijk is.
Voorkomen van stress
Stress, dat kunt u zeker niet gebruiken op deze voor u zo belangrijke dag. Doordat alles in overleg en in samenwerking met de Wedding Planner van te voren tot in de puntjes is geregeld en doorgesproken. sluit u dit in ieder geval wat het organisatorische aspect betreft, uit.
Natuurlijk mag een stukje gezonde stress op deze dag niet ontbreken. t Zou een beetje vreemd zijn als u helemaal niet zenuwachtig zou zijn. Maar omdat u weet dat alles tot in de puntjes is verzorgd hoeft u zich daar in ieder geval geen zorgen over te maken. U geniet van DE dag van uw leven en wij verzorgen de rest.
Een Weddingplanner kan alles van vrijgezellenfeest tot huwelijksreis
Niet alleen het organiseren van de bruiloft maar ook het voorbereiden van een vrijgezellenfeest kost vaak veel tijd. Ook dit kunnen wij u, in overleg en in samenwerking met uw vrienden en/of familie, uit handen nemen.
USP, Waarom een Wedding Planner in de arm nemen
De toegevoegde waarde, USP/Unique Selling Point, van een Wedding Planner is een bruiloft zonder zorgen. 4EVEREVENTS is gewend aan het organiseren van ingewikkelde evenementen waardoor u zich niet ongerust behoeft te maken of de trouwdag/dagen wel goed zal/zullen verlopen.
Onze USP kan worden samengevat in de volgende woorden
- veel ervaring
- deskundig met verstand van zaken
- creatief meedenkend
- stress bestendig
- alles met een grote dosis plezier en vrolijkheid
- tevens aangesloten bij de BWPN zie http://www.bwpn.nl/
Uw bruiloft in het buitenland
En ook in het buitenland weten wij feilloos de weg en hebben de juiste contacten voor de juiste locaties, catering, styling, hotels en regelgeving met betrekking tot trouwen in het buitenland.
Fotoreportage met Fotostudio Wick Natzyl
Voor een bijzondere fotoreportage voor uw bruiloft werken wij al 20 jaar samen met Fotostudio Wick Natzyl in Alkmaar waar vakmanschap, perfectie en een goed contact met de klant centraal staan. Zie ook www.wicknatzyl.nl. Van de meest simpele momenten weet hij prachtige foto reportages te maken die verwerkt kunnen worden in een prachtig (digitaal) fotoboek.
12 ½ of 25 jaar getrouwd?
Ook voor het organiseren van uw 12 1/2 , 25, 50, … of 70-jarige trouwdag,
bent u bij ons aan het goede adres.
Recentelijk organiseerden wij een bruiloft voor een echtpaar dat 70 jaar!! was getrouwd.
4 Events is gecertificeerd lid van de BWNP/ Weddingplanners International
BWNP Beroepsorganisatie/ Wedding Planner International
Steeds meer bruidsparen vertrouwen de organisatie en de coördinatie van hun bruiloft toe aan een professional.
Geen stress en zorgen, alleen maar genieten van De dag !
De BWPN is al 7 jaar toonaangevend in binnen- en buitenland, de plek voor bruidsparen die op zoek zijn naar een echte professional. www.bwpn.nl